Wednesday, September 07, 2005

Arenal vulcano, Costa Rica/ Vulcão Arenal






Curta informação: O vulcão Arenal, teve sua ultima erupção violenta em 1968. toda noite, pode se ver a lava escorrendo pela encosta. É bem bonito. Meu quarto fica de frente para ele e da minha cama, posso ver a lava descendo. Otima visão para embalar meu sono, que alias é grande...

Short Information: The Arenal vulcano had its last big eruption in 1968. from my room I can see the lava coming down from its side. very nice view.

4 Comments:

At 10:08 AM, Blogger Melissa said...

Pai,
Gostei da foto sua com a camisa laranja. Você está muito bem. Outra coisa, eu estou indo para a Alemanha na próxima quinta (15.9.05). Eu espero que você volte a tempo para eu te ver.
Beijo. Estou com saudades.
MELISSA

 
At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Rapazes..
Estou percebendo que a viagem está fazendo muito bem a voces dois..
Melissa tem razao.. Homero está otimo e o Gildo tambem
Congratulations... depois de tantos dias e kilometros...
Felicidade e realizar sonhos faz bem pra pele.. pra saude e pra alma.. Devia ser receitado pelos medicos
Beijos e cuidem-se..
Ah! Homero, nos mantenha sempre entretidos com as tuas historias e relatos.
kss

 
At 11:42 PM, Blogger Timy Gonzalez said...

Hey Guys,
Greetings from Denver, Colorado. I have made your blog my home page so I can keep track of your logs every time I start the computer. Congratulations on your travels and have lots of fun! I am an Ecuadorian residing in Denver for 16 years. I drive a BMW 650GS, and one day I would like to travel to Ecuador and the whole South America in my Bike too. I hope you can post stuff about transporting your bike from Panama to Ecuador, customs, and other border-crossing stories. Great pictures by the way.
Chao Amigos,
Timy

 
At 12:29 AM, Blogger Homero Levy de Barros said...

Hi Timy,
Thanks for the compliments. we will certanly post infos about the border crossing, hotels etc. We will make a stop between September 14th and October 01.
Saludos
Homero

 

Post a Comment

<< Home